تصویر پوشاک دقیقا بر خرید محصولات شما و در نتیجه بر بازار کار شما تاثیر گذار خواهد بود. استفاده از عکسهای حرفه ای پوشاک نه تنها موجب فروش بهتر و بیشتر می شود بلکه تصمیم گیری در خرید برای خریداران شده و جلب رضایت آنها را در پی خواهد داشت بنابراین باید برای آماده کردن وب سایت، صفحات اجتماعی و کاتالوگ های خود از یک عکاس حرفه ای استفاده کنید. کیفیت بالای تصاویر باعث می شود که شما در تجارت برجسته تر از سایرین نمود کنید. تفاوت بین یک عکاسی حرفه ای و یک عکاسی آماتور در میزان زیبایی عکس برداری ها مشخص می شود.

حالت تخت - Styling boards

در این روش عکاسی بر روی پس زمینه و به همراه عناصر مانند اکسسوری‌ها انجام میشود. در این روش، معمولا هدف نشان دادن یک ست لباس و نه فقط یک آیتم لباس هست و معمولا مناسب کاور وب سایت، انتشار در شبکه های اجتماعی است.

مدلینگ - Fashion

این روش کاربرد و اصطلاحا تن خور لباس رو به خوبی نمایش میده و همچنین به دلیل جذابیت بصری که دارد خیلی مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد.

 

مانکن نامرئی (شبح) - Fashion

این روش بسیار به صرفه بوده و کمک می‌کند لباس‌های شما شکل خودشان را حفظ کنند. اما حتی بهترین مانکن هم می‌تواند حواس بیننده را پرت کند. به همین خاطر استفاده از تکنیک مانکن نامرئی به شدت توصیه می‌شود. مزایای این روش:

  • نمایش بهتر فرم، مشخصات و زاوایا
  • موثرتر در تصمیم خرید مشتری
  • ساده، سریع و کم هزینه
به بالای صفحه بردن

از شما سپاسگزاریم

پیام شما دریافت شد. در کوتاهترین زمان درخواست شما بررسی و با شما تماس خواهیم گرفت.